Start
2021/2022
SP
ZSP
Regulamin pracowni
Pliki do pobrania
Archiwum
Klasy 7
Klasy 8
Start
Klasy 7
ALGORYTMY W PRAKTYCE
_________________________
Algorytmy warunkowe
Warunek pełny "if" "else"
Warunek uproszczony
Przykłady różne
Gra w klucze
Algorytmy
Rozwiązanie w C++
Rozwiązanie w Python
Algorytmy iteracyjne
Pętla FOR
Pętla_While
Algorytmy
_______________________
Budowa algorytmów
Algorytmy liniowe
Algorytmy klasyczne
algorytm max/min
Algorytm_Euklidesa
____________________________
ZADANIA_DOMOWE
I Semestr
Zadanie nr 1
Zadanie nr 2
Zadanie nr 3 - pakiet_biurowy
Zadanie nr 4 - Żeromski
Zadanie nr 5 - podanie
Zadanie nr 6 - uchwała
II semestr
Zadanie nr 7_2 - średniowiecze
Zadanie nr 8 - instalacja scratch
Zadanie nr 9 - instrukcja wejścia -wyjścia
Zadanie nr 10 - zmienne
Zadanie nr 10_2 - poprawa
Zadanie nr 11 wyrażenia
Zadanie nr 12 - wyrażenia 2
zadanie 13 - algorytmy
PODSTAWY SCRATCH
________________________
Lekcja 1
Lekcja 2
Lekcja 3
Lekcja 5
Lekcja 6
lekcja 7
Lekcja 8
Lekcja 9
Lekcja 10
Lekcja 11
Lekcja 12
Wyrażenia w Scrath
Copyright © 2024 Informatyka. All Right Reserved.
Design By
Primer Themes